Hot Pink Glitter Pointer

2012/07/26

Hiuskriisi ! HELP !

Huhhei ! Terveisiä töistä ! Nyt on vähän  hiljaista ja olen yksinään töissä, joten ajattelin piipahtaa täälläkin (okei, on mulla täällä kaverina JÄTTIkärpänen! ) .Tosiaan, kolme viimeistä työpäivää starttasi, harmittaa vähän, että työt loppuu, mutta on se lomakin ihan mukava asia ! Kahden viikon päästä alkaakin koulut niin pitää kerätä energiaa ennen sitä ;)



Huomenna musta tuleekin VANHA ! Juhlia tosin vietellään vasta lauantaina, prinsessatiarat on ostettu ja juhlavaatteet mietitty MUTTA mulla on hiuskriisi ! Miten hiukset saa laitettua kivasti jos on puoliptkä tukka ? Sillee just vähän olkapäiden alle ?  Kertokaahan vinkkejä !

Tän värinen mun tukka taitaa olla tällä hetkellä !


Mutta nyt mä jatkan töitä. PussMuss!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti