Hot Pink Glitter Pointer

2012/10/01

Kirppariaarteita

Ihan ensi alkuun muutamia viimeaikaisia kirpputorilöytöjä. Osa näistä on esiintynytkin jo blogin puolella aikaisemmin, mutta tässä vähän tarkempaa kuvaa:









Kengistä olen jokaisesta maksanut sen n.3 € ja kaikki ovat olleet todella hyvässä kunnossa ja nyt minulla kovassa käytössä. Varsinkin Glitteri-Tomsit ja mustat kiilakorot ovat täyttä rakkautta. Laukuista olen maksanut 1 €/kpl ja nekin on mukavia lisiä mun pieneen laukkukokoelmaani. Lipoista olen maksanut sen pari euroa, ja tuo Lakersien tekonahkalätsä onollut ahkerassa käytössä. Mitäs pidätte ?

Eilen saatiin tosiaan tuo kapselikahvinkeitin. Odotinaamua innolla kun tiesin, että saan aloittaa sen capuccinolla. Noille kapseleillehan olisi erilaisia pidikkeitä (mut hei, 30 € yhdestä rautahärpäkkeestä ? ) mutta mie päätin laittaa ne tuommoiseen LP-levystä tehtyyn kulhoon.Toimi noinkin !


Meidän kämpässä on ehkä maailman rumimmat kaakelit :S

Loppuun vielä päivän naamaa ja Nöpötiä:) Kaikki ylläolevat vaatteet ovat itseasiassa kirpparilta. 







2 kommenttia:

  1. Oijoi, noi kaikki kengät on aivan ihania! Tykkään varsinki noista leokuvioisista avokkaista, niin suloiset :)

    http://chiquine.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on miunki lempparit:) Jouduin vaan pitää niitä eka kotonakin jalassa kun oli vähän kaposet miun lättäjalalle mutta onneksi ne venyi siitä :)

      Poista