Hot Pink Glitter Pointer

2012/09/22

Koska darrrra



Voihan heikotusähkyällödarra ! Eilen oli kavereitten tuparit, piti käydä pyörähtää juomassa muutamat, mutta jotenkin taisi maistua muutama enemmän. No mukavaa oli, uusia tuttavuuksia, vanhojen tuttujen näkemistä, laulamista ja vielä loppujen lopuksi ilan päätähdet: poliisit. No rentoja olivat, olis tietysti kiva jos naapurit kävisivät eka ovella valittamassa siitä melusta eikä soittas suoraan poliiseja :D 

Poikien poikamiesboxiin tein hamahelmistä Mario-kukan, ei ainakaan tarvitse muistaa kastella.En muistanut ottaa siitä kuvaa (lue: en oo jaksanut ladata kameran akkua yli viikkoon), mutta tässä kuvassa tuommoinen kukka näkyy, tosin ilman sitä vihreää ruukkua, mikä toimii ''putkena''


Lisäksi eilen värjäsin hiukset. Oon vannoutunut shokkivärien käyttäjä (musta on ainut poikkeus), mut nyt innostuin värjää ruskeeks hiukset. Ja mä peräti tykkään näistä :)


 Mä aion nyt keskittyä tuhoamaan aivosolujani huonoilla komedioilla ! Mutta mitä teidän viikonloppuun ? Onko siellä muita darrapotilaita ? Ja niin, onko tuo ruskee ihan surkee ja tylsä väri vai tykkäättekö ? 



2 kommenttia:

  1. Oon onnellinen, ei darraa vaik neljän aikaan kotiin könysinkin viimeyönä :)
    Ja hiukset näyttäis sopivan sulle tosi kivasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on just semmonen iltaa kohti vähitellen paheneva darra :D

      Poista